Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom mag je niet wildplassen maar wel wildpoepen?

Wildpoepen mag blijkbaar wel, maak ik op uit een eerdergestelde vraag. Maar waarom mag je niet wildplassen, daar heb je minder overlast aan, lijkt mij.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Binnen de bebouwde kom mag je geen van beide.
Op plekken waar geen woonwijken of andere bebouwing is, mag je zowel poepen als plassen in de buitenlucht.
Ergens wel logisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat er meestal tegen gebouwen aan word geplast en urine tast op den duur de bouw aan en gaat alles rotten

Toegevoegd na 1 minuut:
waar ik vroeger woonden staat de St Jan.. die hebben ze onderaan echt moeten restaureren vanwege de aantasting door de urine en als je werd betrapt kreeg je een hoge boete zodat je spontaan in je broek stond te piessen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beide mag niet.
(Lees meer...)
ronron1212
15 jaar geleden
Eigenlijk mag geen van beiden. Binnen de bebouwde kom helemaal niet, maar buiten de bebouwde kom ook liever niet. Alhoewel daar soms geen boetes voor worden gegeven.

Daarbij zit in plas een bepaalde stof die schadelijk kan zijn voor gebouwen en beelden etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing