Rotterdam kent gewoon de Rotterdampas en ik weet ook dat er nog andere setden zijn die zoiets hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
dordrecht kent de drechtpas

Toegevoegd na 5 minuten:
delft kent ook de delftpas
utrecht de U-pas
groningen de stadjerspas
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn ook andere steden die de minder draagkrachtigen van hun ingezetenen kortingen aanbieden. Dat alleen Den Haag die pas de 'ooievaarspas' noemt, is omdat de Ooievaar in het stadswapen van Den Haag zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andere steden zouden gelijk Den Haag op hun dak krijgen als ze hun 'armoepas' Ooievaarspas noemen ;-)