kreeg nul 6 nummer op mobiel met +31 ervoor,wat betekent dit? en kan ik achterhalen wie dit is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28.2K

Antwoorden (2)

+31 betekend dat het een nummer uit Nederland is.
Dat zie je bijna altijd als je door een mobiel nummer gebeld wordt, die niet in je telefoonboek is geprogrammeerd. Het is dus blijkbaar geen bekende.
Achterhalen wie het is is niet mogelijk met 06-nummers. Je zou het nummer kunnen googlen.
Dan als 0612345678 of met streepje 06-... maar je vind het dan alleen als diegene zijn/haar nummer op internet heeft staan, op een website of een forum ofzo.

Toegevoegd na 36 seconden:
betekenT ipv. betekenD excuus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+31 is de landcode voor nederland. Vroeger belde je dan 0031. Het is dus een nederlandse mobiel die niet in je adresboek staat die je gebeld heeft. Je zou via omgekeerdzoeken.nl kunnen proberen te achterhalen of je degene kent die je gebeld heeft. Of via www.ikhebje.nl daar staan ook nog wat links naar omgekeerd zoeken sites. ALs dat niet helpt en je wilt het perse weten zou je je mobiel op afgeschermd kunnen zetten en het nummer terug kunnen bellen. Dat afgeschermd is natuurlijk alleen als je niet wilt dat ze weten dat jij hebt gebeld. Ik bel wel vaker naar voor mij onbekende nummers terug om te vragen waarom ze hebben gebeld. Meestal reageren ze heel goed daarop.