Hoe kan ik lachen?

Op foto's kijk ik altijd gek doordat ik nep en maf lach. Hoe kan ik een beetje leuk lachen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zorg er voor dat je voordat je op de foto gaat even echt moet lachen, doordat je aan iets grappigs denkt of dat je iemand een mop laat vertellen. Op die manier is het een stuk makkelijker om een spontaan lijkende lach tevoorschijn te toveren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Door aan iets leuks te denken op het moment dat foto gemaakt word.

En anders kunnen je een bepaalde lach oefenen voor de spiegel.
Dan ga je net zolang door totdat je je zelf leuk vind zien kijken.
Weet dat het niet verplicht is om op elke foto te moeten lachen die er gemaakt word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De manier die ik gebruik: niet denken aan de foto, maar aan iets grappigs dat je je herinnert. Een binnenpretje oproepen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag degeen die de foto maakt
jou te vragen 'cheese' te zeggen
of: hey kom op, lache man.....
een mop vertellen
of je gewoon even aan het lachen krijgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent zo je bent een lach is een spontane uitdrukking, die kan je niet maken en anders gewoon aan je mond hoeken trekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pasgeleden hadden wij schoolfoto dus ik moest in me eentje en ik kon totaal niet lachen.. En iedereen liep te gillen en te doen en opeens schreeuwde die fotograaf koppen dicht.. ik keek naar hun en iedereen keek zo beteuterd dus ik schoot in de lach en toen maakte de fotograaf foto. Zorg dat je daarvoor moet lachen helpt het best :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefen het met behulp van een spiegel :)
En maakt heel vaak een foto van jezelf. (misschien helpt dit. maar ik weet het niet zo zeker)