Waarom gebeurd de inauguratie van de president van Suriname in een gymzaal?

Hebben ze daar geen locaties voor? Een gymzaal komt wat karig over voor een president.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Suriname is niet rijk, en waarschijnnlijk zijn er geen andere locaties die goed veilig gemaakt kunnen worden & groot genoeg zijn.

Om de wedstrijdlocatie van de nationale volleybalploeg een gymzaal te noemen is wel kort door de bocht trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er was geen betere locatie voorhanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat echt opvallend is?
Dat is het feit dat de PRO-BOUTA figuren allemaal creolen, en de ANTI-BOUTA figuren allemaal Hindoestanen zijn.
-> De politiek en de stad zijn in handen van de creolens; -> de landbouw en het platteland zijn in handen van de Hindoestanen.
-> de mijnbouw is in handen van de brazilianen (en als vanouds van de Amerikanen)
-> de handel is in handen van de chinezen en de hindoestanen
-> het binnenland is in handen van de boslandcreolen en hebben Ronnie Brunswijk als leider.

Alleen de eerste groep ondersteunt Bouta. Het belangrijkste deel van het volk dus niet. In tegendeel zelfs.

Dit vertelt de NOS er niet bij, of ze weten het niet of ze bedrijven een achterbakse manipulatie politiek. Zoals ze dat ook bij de PVV voortdurend doen

Suriname is een volledig verdeeld land, van partijen die elkaar volledig niet vertrouwen. Bouta zegt van Suriname een rijk land te willen maken. Dat kan jij vergeten met alle tegenstellingen. Het land ligt in een economische uithoek van de wereld en alleen daarom zal het nooit iets worden.
Het is wel een van de mooiste landen die ik ken (6 jaar gewoond), maar zo hopeloos verdeeld.

Antwoord op je vraag: Nee er is geen betere/grotere ruimte beschikbaar, wel een kerk of zo, maar die wil Bouta uiteraard niet. Niemand zal toch aannemen dat de man gelovig is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan de eventueel aanwezige luidruchtige oppositie aan het klimrek bevestigd worden, ter lering ende vermaeck.