Wat te doen met mijn verhuizende buren? (SPOED)

Mijn buren zijn op dit moment (erg laat, ik weet het) aan het verhuizen. Er staan constant 3 auto's voor het huis te ronken en niemand kan er meer langs. Nu ging ik net even naar buiten en nu ligt er overal eten op de grond, slaatje, aardappelsalade, bakken van koekjes, noem het maar op.

overal liggen etensresten en ze zijn niet van plan dat op te gaan ruimen (die gasten die meehelpen verhuizen met hun veels te gepimpte auto's)

Kan ik de politie bellen, of komen die hier niet voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kom op zeg gewoon politie bellen, dit is duidelijk overlast. Zeker niet zelf gaan opruimen! Dat is dan voor de gemeente en weten ze gelijk wie er verantwoordelijk voor is. Of in geval van huurwoning morgen gelijk de woningbouwvereniging inschakelen. Ik zou me er nu persoonlijk niet meer mee bemoeien voor je een knal krijgt.

Je kunt altijd de politie bellen en vragen of ze er voor komen. Dan krijg je vanzelf een antwoord. Maar als het mensen zijn die nu je nieuwe buren worden, dan is het geen goed begin om de politie er bij te halen. Als ze weggaan, dan heb je er geen last meer van... hoop ik.

Even vragen of ze het zelf gaan opruimen en zo niet erbij zeggen dat je dan maar de politie belt. Ik denk dat ze het dan wel doen.

Ik denk dat de politie hiervoor niet komt tenzij het escaleert tot een burenruzie, dan zouden ze wel eens langs komen kijken om alles even te checken, maar meer word er ook niet veel gedaan denk ik. Je zou de personen misschien eens kunnen benaderen, en vragen om het op te ruimen of de wagens ergens anders te parkeren. Maar werkt dat niet dan denk ik dat je het zelf maar moet opruimen en moet omlopen. Toegevoegd na 2 minuten: En als ze op jouw terrein komen en vervuilen zonder jouw toestemming, dan denk ik dat je wel de politie erbij kunt halen. Of misschien dat een wijkagent eens langs kan komen? Bij mij komt die zelfs voor het kleinste geval, maar ja ligt aan de wijkagent zelf denk ik dan wel.

Of de politie komt kunnen ze zelf bepalen. Als buren op dit tijdstip voor overlast zorgen, dan maak je redelijke kans dat ze even komen kijken of ze nodig zijn. Grote kans dat ze dan gelijk wat van de zooi zeggen. Of auto's wel of niet gepimpt zijn, dat zal hen niet boeien. 0900-8844 kun je bellen.

Alles verzamelen als ze het niet zien en in een doos stoppen! Zet deze doos ongemerkt bij de verhuisspullen en met uitpakken komen ze het wel weer tegen! LOL

Ik zou zeggen bel ze en vraag het ze. Je buren mogen in ieder geval het verkeer op de openbare weg niet lam leggen en daar komt de politie zeker voor.

Ik zou me er niet te druk om maken ,laat ze lekker verhuizen ,voordat u het weet zijn ze weg en ziet u ze nooit meer terug. Als de rommel heel erg is dan morgen even een bezem erdoorheen en opruimen . Er zijn nou eenmaal mensen die nergens niks om geven ,dus wees maar blij dat ze bijna weg zijn.

In ieder geval wel de woningbouwvereniging, want ze moeten de boel netjes achterlaten. Het zal binnen ook wel een troep zijn. De rekening wordt ze dan nagestuurd. Je kan een klacht indienen bij de politie, maar of er iets mee wordt gedaan? Toch wel doen. Uiteindelijk mag je de straat niet vervuilen. Maar goed dat je die buren kwijt bent.

rustig aan ....ze gaan weg . en als ze weg zijn ruim je de rommel gewoon op en hopen dat je nieuwe buren "normale" mensen zijn.

Leg je nu een link tussen gepimpte auto's en niet opruimen? Anyways, je kunt er foto's van gaan maken waar ze bij staan, misschien ruimen ze het dan op. Je kunt ook de politie anoniem bellen dat je last hebt van de herrie en dan zien ze vanzelf de troep als ze komen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100