Wij zijn met 5 personen naar het vliegveld Schiphol gegaan, Toen we bij de incheckbalie waren bleek dat we 1 dag te laat waren. WAT NU ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Uit oogpunt van Service zullen de meeste airlines gewoon omboeken zodat je alsnog op de eerstvolgende vlucht meekunt. Kan gebeuren.

Gezien het feit dat je op Goeievraag aan het navigeren bent is dit in jouw geval niet zo? Succes, en alsnog een fijne reis toegewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meteen je reisbureau even bellen en het uitleggen zij weten vast wel wat je moet doen.
13 jaar geleden
Dit zal wel een chartervlucht zijn. Die is op tijd en uur geboekt.

Hoe komt het dat jullie een dag te laat waren? Stond die datum misschien vermeld in een bevestigingsbrief van het reisbureau? Dan zou je het reisbureau voor de schade kunnen aanspreken.

Wat een vreselijk pech!!!!
Helaas, daar blijft het bij, zover ik kan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo Wat NU?

Dat hangt van de vliegmaatschappij af
en van je reisbureau.

Het is heel rot voor jullie, maar hier via GV vind je geen oplossingen.

Daarvoor moet je echt op het vliegveld zelf zijn
of bij het reisbureau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Als ik even niks kon doen, wetende dat GV ook bestaat, zou ik ook even informeren naar extra informatie, die ik misschien nog niet had.
Zeker in zo'n stress/baal moment.
Mij is dit ooit ook een keer overkomen, het lag aan de combinatie 'fout van het reisbureau' en van mijn kant 'te lui om definitieve reispapieren goed door te lezen'.

Na een heleboel vertraging en heen en weer bellen met het reisbureau is het uiteindelijk wel opgelost. Maar niet omdat ik nou zoveel recht ergens op had of aanspraak op dingen kon maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje moeilijk hoor
Als je het geboekt heb in combinatie met hotel verblijf o.i.d wordt het moeilijk om te boeken (de vlucht.)
zijn de boeking bevestegings papieren in overeenstemming met de tickets ?

Hopelijk leveren ze de service wel maar denk niet dat het goekoop is.
aangezien zij de dienst keurig op de datum hebben geleverd die volgens de papieren zijn afgesproken.

Hopeijk is het een type fout ???
Want als het jullie fout is dan vrees ik dat je naar de centen kan fluiten.

Kijk ook even goed naar de terugkeer datum als die ook verkeerd is dan is het denk ik een vergissing ???
13 jaar geleden
Dan heb je toch echt niet goed op je (digitaal) ticket gekeken. Als je via een reisbureau hebt geboekt dan hadden zij jullie hiervan op de hoogte moeten stellen, meteen daar aan de bel trekken. Heb je zelf online een ticket geboekt dan had je je op de site van schiphol kunnen aanmelden voor up-to-date vluchtinfo. Zie link hieronder. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je met bijbetaling gewoon je ticket kan wijzigen,je staat nog in nederland
aan de andere kant vind ik jullie wel dom dat geen van jullie 5e de datum van vertrek kon onthouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De voorwaarden staan op je ticket. Een vol betaald ticket heeft omboekmogelijkheden. Een aanbieding bij bijv. Easyjet of Transavia is een geval van jammer en nieuwe tickets kopen.