Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dan zou hij zeker een antropomorfische gedaante aannemen, dus een mens en dat kan iedereen zijn omdat de mens zowel goed als slecht kan zijn. Daarom hebben we een vrije wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Josef Fritzl, dat gaat toch elk voorstellingsvermogen te boven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze man was/is enkel ernstig ziek.
Een duivel bestaat. Net als een Godheid dat doet. En ze zitten beide in jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als-vragen brengen je niet dichter bij de realiteit... Dus een antwoord hierop is puur fictief en alleen voor het vermaak...

Als de duivel een mens zou zijn en ik zou het weten dan zou ik je het antwoord kunnen geven...
En dan zou de kans ook groot zijn als ik het wist, dat ik je ook nog kon uitleggen waarom dat die persoon het was...

:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het mens dat m.i. hieraan voldoet is Gerrit Komrij.
De toon van zijn stem wijst op een verachtelijke en een zogenaamde dichterlijke attidude, waarbij hij als het ware heerst over de Nederlandse taal. En niemand die ingreep of een Kamervraag hierover stelt.
Nu mag hij ook nog eens de tekst van Het Groot Nederlands Dictee schrijven! Dat zegt toch genoeg over zijn duivelse karakter.... als hij ons half december a.s. laat lijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bush en Hitler achtige personages.
Mensen die structueel slechte dingen doen zijn duivels.
De wereld is bezaaid met duivels....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zou een mengeling moeten zijn van hitler, stalin, bokassa, amin en mugabe of zo..... of misschien wel een heel lief schattig meisje.........de duivel is slim he.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat denk je.
Iemand die Damian Lucifer heet natuurlijk. En natuurlijk geboren is op 6-6-06. om 6 minuten over 6.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ahmadinejad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding