Waarom zijn junken zo mager?

Ik zie wel eens een drugs verslaafde en die zijn altijd erg mager en getekent in het gezicht.
Ik rook zelf graag een Jointje, maar krijg er juist trek van, en mager ben ik zeker niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

een jointje val je ook niet snel van af het is meer de cocaine en speed , heroine waarvan je afvalt je hebt weinig honger als je gebruikt en je doet veel omdat je dan amper stil kan zitten.
maar vooral daarvan zijn ze zo mager.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je bent geen 'junk' als je wiet rookt. De 'echte' junks die je ziet zijn verslaafd aan bepaalde harddrugs, vaak opiaten (o.a. heroine) waardoor je eetlust helemaal weg is. En als je belangstelling voor eten er niet meer is, wordt je al snel behoorlijk mager.
Mijn eigen ervaring is dat je door een lekker wietje juist enorm zin in eten krijgt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve dat gebruik van bijvoorbeeld heroïne de eetlust vermindert, speelt geld ook een rol: hoeveel heb je (weinig, want je moet het bij elkaar bedelen/stelen), wat doe je ermee (uitgeven aan drugs, je fix krijgen is belangrijker dan eten).

Geef een verslaafde de keuze tussen een week eten en één shot, en hij kiest het shot.