Het VVV,wat staat voor: Vereniging voor Vreemdelingenverkeer,geeft informatie over alle bezienswaardigheden, evenementen en andere activiteiten in een bepaalde stad, of regio. Tevens is in het kantoor van de VVV ook vaak een vestiging van de ANWB gehuisvest. Persoonlijkvind ik het tijd worden dat de term: Vreemdelingenverkeer eens vervangen gaat worden door een minder archaïsche.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een organisatie die zijn stad/regio promoot door info uit te geven over omgeving.festiviteiten en alles wat maar nodig is om dar een leuke tijd te hebben
anneliez
13 jaar geleden
VVV betekent "Vereniging voor Vreemdelingen Verkeer".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Venlose Voetbal Vereniging. Vraag maar eens aan Keiske.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vereniging Voor Vreemdelingenverkeer.

Al in 1885 werd in Valkenburg aan de Geul door enthousiaste hotelondernemers in samenwerking met lokale gemeentebestuur de eerste VVV organisatie opgericht. Sinds die tijd speelt de VVV een belangrijke rol als verbindende factor bij de ontwikkeling van toerisme en recreatie in Nederland. Als onafhankelijke en consument georiënteerde organisatie zet de VVV zich in voor de krachtenbundeling van zowel het bedrijfsleven als de overheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrijheid voor vrienden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Definities van VVV op het internet:

•A.C.& H.C. V.V.V. (Veni Vidi Vici) is een cricket- en hockeyclub uit Amsterdam met speelvelden in Amstelveen. De hockeyheren van VVV komen uit in de overgangsklasse en de hockeydames in de eerste klasse. Tot het seizoen 2007-2008 had de vereniging geen jeugdafdeling. ...
nl.wikipedia.org/wiki/VVV_(sportvereniging)

•VVV-Venlo is een Nederlandse voetbalclub uit Venlo die op 7 februari 1903 werd opgericht. De afkorting VVV staat voor 'Venlose Voetbal Vereniging'. Het tenue van VVV-Venlo bestaat uit een geel shirt, zwarte broek en gele kousen. ...
nl.wikipedia.org/wiki/VVV_(voetbalclub)

•Laura de Bont Mick Hartendorp Gianni Schipper Jeffrey Ketelaar Emile Machielsen Gel: een ouder
www.scribd.com/doc/24512859/Indeling-ab-zwemmer-toernooi-MD1-MD2

•Veel Voorkomende Vragen, soms gebruikte Nederlandse vertaling voor FAQ. Wordt altijd met hoofdletters geschreven.
www.geolocation.nl/Internetjargon