Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie worden ingeschakeld om verloren lading op snelweg te ruimen?

Een aantal weken geleden stond ik in de file doordat er een verloren lading op de snelweg lag.
Ik weet dat Rijkswaterstaat de weg afsluit en alles in gang zet.
Toen ik aankwam bij betreffende punt, zag ik duizenden zakjes op het wegdek liggen.
Sommige met vulling, maar vele kapot gereden, waardoor de vulling op straat lag (leken wel marshmallows). De lege zakjes fladderden heerlijk rond.
Tja, het opruimen zag hilarisch uit.
Maar wie ruimt dat allemaal op?
Het leek echt geen brandweer.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

RWS maakt hierbij gebruik van de Rijksschoonmaakorganisatie. Deze is verantwoordelijk voor de schoonmaak Rijkswaterstaat.
De Rijksschoonmaakorganisatie reinigt alleen de kantoorlocaties van Rijkswaterstaat. RWS heeft een eigen schoonmaakploeg voor het opruimen van de wegen.
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Yes, dit zocht ik!
Antoni
4 jaar geleden
Nee, @SimonV en @Simonsdochter. Deze informatie gaat over de schoonmaakploeg voor de kantoorlocaties van Rijkswaterstaat, niet over de mensen die alles opruimen wat bij ongelukken op de wegen terechtkomt!
SimonV
4 jaar geleden
Bedankt voor de info, Antoni. Ik kan dit antwoord niet verwijderen, wel aanpassen.
Antoni
4 jaar geleden
@SimonV, dank voor de aanpassing!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gelukkig ben jij oplettend Antoni!!!
Groet
Antoni
4 jaar geleden
Dank je, @Simonsdochter.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing