Wat is een gemakkelijk bijbaantje voor mensen die net een verblijfsvergunning hebben en het Nederlands niet perfect beheersen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd!

Antwoorden (8)

Champions plukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kranten/Folders bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit, alles wat er mogelijk is aanpakken lijkt me. Ga naar uitzend bureau's, en het CWI.
Kijk in de kranten naar advertentie's, kortom hetzelfde wat ieder ander doet om aan een bijbaantje te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afwassen in een restaurantkeuken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aardbeien, appels, peren, pruimen plukken. Asperges steken. Kranten en folders bezorgen. Schoonmaken. Vuilnis ophalen. Lopende band werk in een fabriek. Allemaal niet leuk en soms ook niet makkelijk, maar je hoeft er niet goed Nederland voor te kennen.
13 jaar geleden
Wat dacht je van nederlands leren??!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kantoren poetsen, bij particulieren poetsen, aan een productielijn werken in een fabriek, in een spoelkeuken van een restaurant werken.

En zorgen dat je tijd genoeg over houdt om naar school te gaan, anders wordt het nooit iets met dat paspoort en een betere baan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is trouwens absoluut niet denigrerend bedoeld, ik heb de afgelopen maanden mijn buuf geholpen met haar Nederlands en die is nu bijna zo ver dat ze haar verblijfsvergunning in mag ruilen voor een echt paspoort. En dat heeft bloed, zweet en tranen gekost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan hij/zij terecht bij Undutchables

'Undutchables Recruitment Agency is the pioneer in recruitment of international business sector personnel in the Netherlands.

Since 1996 Undutchables has facilitated countless numbers of skilled and experienced native-speakers of languages other than Dutch in finding professional jobs, on all levels, within internationally operating companies in the Netherlands'

Succes!