Mogen pampers ook in een kledingbak voor het goede doel ?

Ik heb een halve zak pampers over die mijn zoontje niet meer passen.
mag je die ook in zo`n bak doen die bij sommige supermarkten buiten staan ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De inhoud van kledingbakken voor het goede doel wordt in z'n geheel naar de kledingsorteerderij gebracht. Daar wordt een selectie gemaakt: wat is nog goed en kan naar kringloopwinkels of derde-wereldlanden en wat is troep en gaat naar de voddenverwerker. De kleding wordt niet 'gratis' aan arme mensen uitgedeeld zoals sommige mensen denken, maar het geld dat er mee verdiend wordt, wordt vaak wel aan het goede doel geschonken. Ik denk dat er bij de verwerking van kleding geen plek is voor jouw luiers, je kunt ze beter weggeven aan iemand die je kent die het niet zo breed heeft, als je wil dat ze goed terecht komen. Of zet ze op www.gratisoptehalen.nl

Bronnen:
http://www.textielrecycling.nl/templates/m...

Ja, ik zou niet weten waarom niet, het is een vorm van kleding. Ik denk dat ze er heel blij mee zijn.

Natuurlijk, als ze nog nieuw zijn. Een andere moeder zal er blij mee zijn.

Ik vind het een goede vraag,maar kan je helaas hier geen antwoord op gegeven. Ik heb op de site van Humana gekeken of daar iets over word geschreven,maar niets kunnen vinden. Je zou misschien contact met ze kunnen opnemen en deze vraag kunnen voorleggen. http://www.humana.nl/contact/

Mij lijkt dit veel beter dan weggooien..dus ja..lekker doen dit. Gr. Ton

Zeker! Het is de nuttigste bijdrage zo'n beetje , die je leveren kunt! Namelijk: 1) iedereen kan het gebruiken 2) het is universeel 3) het is niet onderhevig aan smaak 4) het is nogal prijzig. Altijd welkom en bij iedereen met van die kleine patatten!

Het zou op zich wel mogen, aangezien het nooit gebruikt is. Anders kan je het aan de buurvrouw geven die ze toevallig nodig heeft..

t is in ieder geval wel een onwijs goed idee van je. ik denk dat de meeste mama s daar wel heel blij mee zullen zijn. want ze kosten nogal wat en je hebt er zeer veel van nodig de eerste levensjaren. t is dat ik het niet voor het zeggen heb maar van mij mag het.