Zijn bekende Nederlandse acteurs ook bekende Nederlanders?

nal van een reactie op een antwoord hier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, per definitie.

Nederlander + Bekend = Bekende Nederlander.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Alleen als ze minstens twee keer per week langskomen bij RTL Boulevard.
13 jaar geleden
Als ze bekend zijn en ze zijn Nederlands, dan wel ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij een deel van de Nederlandse bevolking.

Ik kijk maar weinig Nederlandse films, en roddelbladen lees ik al helemaal niet. Dus veel Nederlandse acteurs zullen bij mij niet bekend zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in veel gevallen wel.
vooral tv-kijkend en theaterminnend nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn dan bekende nederlanders. Maar als je bijvoorbeeld maar één keer op tv komt dan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er helemaal aan in welke kringen je je bevind. Maar in principe worden ze wel gezien als bekende nederlanders. Zeker acteurs die in meerdere films/serie's hebben gespeeld.
Maar dat betekend nog niet dat iedereen ze kent, maar tegenwoordig worden deelnemers van idols e.d. ook als bekende Nederlanders gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen voor de oprecht geinteresseerden in hun opus.Behalve natuurlijk als ze enorm aan de weg timmeren inalle bekende showprogramma's.
Maar dan zijn ze geen bekende Nederlander door hun prestaties.