Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kappers in Utrecht open op maandag? En hoe herken je verschil tussen Turkse en Marokkaans kapper?

Wie weet of op maandag de Islamitische kappers open zijn in Utrecht? En hoe zie je het verschil tussen een Turkse en Marokkaanse kapper?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

kappers zijn op maandag altijd gesloten
en je herkent de verschillen aan de vlag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien gewoon even vragen aan iemand in bv Turkse of Marokkaanse winkel ze kunnen je vast verder helpen. Misschien is er wel eentje die aan huis komt op maandag, of waar je thuis terecht kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kapsalon Ferid in de Laan van Nieuw Guinea is in ieder geval open op maandag, zie de bron. Ze knippen dames en heren, in gescheiden afdelingen met elk een eigen ingang.

Ferid komt op mij eerder Turks over dan Marokkaans, maar daar kan ik helemaal naast zitten.

De meeste Islamitische kappers in Utrecht hebben trouwens geen eigen website, het kan soms moeilijk zijn om aan openingstijden te komen. Maar de meeste hebben ruime openingstijden en gaan niet speciaal op maandag dicht.

Wat ik je vooral aan kan raden: loop/fiets eens door de Laan van Nieuw Guinea en de Kanaalstraat (die liggen in elkaars verlengde), dan heb je ruime keus in Islamitische kappers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing