Is er concreet bewijs voor de beschuldigingen tegen Kevin Spacey?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Waar van word hij beschuldigt dan?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@mannonetje33 Seksueel misbruik

Antwoorden (1)

Spacey ligt sinds oktober onder vuur voor ongepast gedrag tegenover en misbruik van een groot aantal mannelijke collega’s. De aantijgingen hebben de ster onder meer zijn hoofdrol in hitserie House of Cards gekost.

Zowel in New York als Londen lopen onderzoeken tegen Spacey naar aanleiding van meerdere aangiften. De eerste acteur die naar buiten kwam met een #MeToo-verhaal over Spacey was Star Trek-ster Anthony Rapp. Rapp zou in 1986 door Spacey zijn misbruikt; hij was toen veertien jaar oud. Inmiddels hebben meer dan dertig mannen aangegeven dat ze slachtoffer zijn van de acteur.
ronron1212
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Aantijgingen zijn geen bewijzen.