Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben opzoek naar een huisnummer in Turkije. Ik heb het adres maar geen huisnummer. Hoe kan ik dit?

Hoe en waar kan ik dit opzoeken. Zo iets als een telefoonboek online?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kan evt zoeken op naam en postcode.
Net als hier in NO heefd elk bijna elk land plaats en dorp zijn eigen postcode.
Als j de straatnaam weet en de plaats in Turkeyen kan het niet zo moeilijk zijn toch.
En ik neem aan dat j weet hoe de naam is van de betreffende persoon

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo Jess13, Dit is de link van het online Turkste telefoonboek. : http://www.turkindex.com
Ik ga er van uit dat je hier het nummer wel kunt vinden dat bij het adres en de naam hoort.

Gr CaroShine
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Thanks Caro, helaas alleen voor bedrijven
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hallo Jess13 ik heb jouw vraag nu maar gewoon aan de mensen van de Turkse gemeenschap in mijn woonplaats gevaagd, via fb. Zij weten vast hoe je een huisnummer kunt vinden :-) Ik heb gevraagd naar evt sites waar je kunt zoeken of naar een telefoonnummer dat je kunt bellen voor info. Als ik iets hoor laat ik het je weten. Gr CaroShine
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Super lief Caro, ik was ook al bezig in mijn woonplaats, maar tot nu toe nog geen resultaat. Ik hoor graag van je als je wat meer weer. Bedankt voor je moeite

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding