Wat moet ik aandoen voor mijn sollicitatiegesprek in deze hitte?

De mussen vallen van het dak, iedereen zweet en ik heb een sollicitatiegesprek.

Nou weet ik niet wat ik aan moet. Het bedrijf is niet heel erg formeel, het is een functie waarbij ik telefonisch contact heb met klanten en daarbij administratieve handelingen verricht.

Ik zat zelf te denken aan een lichtblauwe spijkerbroek, met een witte blouse ( mouw valt iets onder mn schouders) en zwartwitte Vans.

Ben ook benieuwd of tattoos tegenwoordig kunnen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Zomerkleding is natuurlijk prima, maar zorg voor minimaal bloot. Geen diep decolleté en hopelijk zit de tattoo op een niet te opvallende plek. Al zal de tattoo niet voor veel problemen zorgen voor deze functie. Klanten waarmee je telefonisch contact hebben kunnen moeilijk problemen hebben met jouw uiterlijk en dat is een voordeel.
De kleren die je voorstelt klinken prima, zolang je Vans niet afgetrapt zijn.

Trouwens het weer is minder warm begin van deze week. Succes hoor!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja de tattoo is dus flink zichtbaar. Een halve sleeve op mn linkerarm. Maar voor hetzelfde bedrijf werk ik nu ook maar dan een andere functie. Daar heb ik wel klantcontact en de klanten zien de tattoos en piercings. Had het destijds nagevraagd en als antwoord werd er gegeven ; zolang het geen tattoo is van een hakenkruis etc. En de vans zijn gloednieuw!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nou dan lijkt dat toch in orde. Ze kennen je, je bent al eerder aangenomen voor een functie waarbij je wel contact met klanten had en toen was je tattoo geen probleem. Maak je geen zorgen, niets aan de hand!