Zijn letter- en legalformaat de norm in de VS, zoals bij ons A4 de norm is?

Of gebruiken zij alles door elkaar? Is het vooral letter?

Toegevoegd na 15 minuten:
Zijn online-PDF's met Amerikaanse oorsprong dan ook vaak in letterformaat opgeslagen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Letter is wel het meest gebruikt (o.a. als printerpapier), en legal kom je wel eens tegen voor speciale toepassingen, zoals bijvoorbeeld (huur)contracten. Europese maten zoals A4 heb ik er niet gezien.