Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke plaatsen in Nederland en steden buiten Nederland doen mee met de autoloze zondag?

Brussel doet in ieder geval mee, elk jaar medio september. Waar nog meer in Europa. Welke plaatsen in Nederland

Toegevoegd na 3 uur:
waar heeft de beantwoorder vandaan dat Maastricht meedoet, ik bedoel heeft die stad een autovrije zondag?

Toegevoegd na 23 uur:
met andere woorden heeft maastricht nu wel of niet een autovrije zondag?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Op www.mobilityweek.eu kun je per land nagaan welke steden in welke landen meedoen. Tot nu toe lijkt Maastricht de enige stad te zijn die er iets mee doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Hoe dan? Als ik een land aanklik, krijg ik geen overzicht te zien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je op een land klikt, komt er (in elk geval op mijn scherm) een overzicht van steden met 3 kolommen: week of activities, permanent measures en car-free day. Als ik bijv. op Albanië klik, komen er 5 steden tevoorschijn. Bij Nederland zijn twee steden genoemd (Den Bosch en Tilburg) die echter niet meedoen aan de autovrije dag. Maastricht heeft zich blijkbaarop deze site niet aangemeld
SimonV
8 jaar geleden
Dom en sorry, ik had op de link van het antwoord geklikt
Plus!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing