de vuilnisbelt groeit, wat helpt de schoonmakers juist nog meer storten? eindelijk de zolder leegruimen? hoe meer last hoe beter?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat de schoonmakers helpt is om weer aan het werk te gaan, en hun plicht te doen. Om nu te gaan staken voor 1procent, in een tijd dat iedereen een stapje terug moet doen, is achterhaald.

Alle schoonmakers ontslaan er zijn momenteel voldoende werkzoekenden die maar al te graag willen werken.

Nu zie je dat ook schoonmakers een belangrijk onderdeel van de samenleving zijn. Ik vind het wel jammer dat ze juist nu hun gelijk willen doordrijven. Er is toch niemand in het bedrijfsleven die er een euro bij krijgt? (Dan heb ik het niet over het management) Het zou fijn zijn als ze spoedig weer aan het werk gaan.

Een plaatje zegt soms meer dan 100 woorden. Ik vind dat Fokke en Sukke het zo heel beeldend verwoorden.

Bronnen:
http://www.foksuk.nl/
NRC Next - 11 mei 2010

wanneer het college van b&w zichzelf wel een lonsverhoging toekend, verdienen schopnmakers dit ook!

Het is een slim gespeeld spel. De vuilnisophalers staken, maar niet voor meer loon voor de vuilnisophalers! Ze staken voor meer loon voor alle ambtenaren. De ambtenaren bonden proberen de overheid bij het staken een stapje voor te zijn. \Bonden en ambtenaren zijn hier niet anders bezig dan in Griekenland. Natuurlijk zouden de politici ook moeten inleveren, zoals wij dat allemaal moeten doen. De politiek bestaat uit stinkende drollen, vandaar dat zoveel mensen hun heil zoeken bij de PVV, helaas is het daar niet beter. Ik zie het allemaal somber in; sommige groepen zullen de bezuiniging moet leveren, zonder nadenken, zonder discussie en zonder visie besloten - onder druk van pressiegroepen - door een stel nono's in Den Haag. Toegevoegd na 2 minuten: De onderghandelars van de Gemeentes moeten standhouden en niet toeven aan dit soort afpersers. Ontslaan die stakers, zonder uitkering