denken mannen ook zo over liefde als vrouwen.

vrouwen zijn helemaal onderste boven van een man.. hij is zo leuk ik zwijmel helemaal weg als hij zo lief lacht heel de tijd denken zijn hyves checken smsen zich niet meer kunnen concentreren.. en heel de tijd over hem praten onzeker worden als je geen smsje krijgt of als hij niet echt laat merken dat hij jou leuk vind.. denken of ze te dik zijn zichzelf vergelijken met exen..vertellen hoe leuk hij is tegen je beste vriendin
huilen als hij verteld als hij je niet meer leuk vind alle vrouwen dingen

nou ben ik benieuwd
doen mannen ook zulke dingen zoals vrouwen..
of hoe denken hun daar over!

13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (7)

Mannen zijn ook op deze manier verliefd hoor! Denk dat er niet echt verschil is tussen man en vrouw op dit vlak.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Mannen willen maar een ding en dan de vrijheid.

Vrouwen is mijn ervaring willen......jaja....zekerheid.

Het zit in de genen bij die genen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plusje hoor, want je hebt de kern wel geraakt, ook al is dat een beetje generaliserend en
een voor vrouwen onsympathiek antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, dacht het ook, maar niet iedereen wil de (gegeneraliseerde) waarheid weten. Het is zeker niet onsympathiek bedoelt.
Ja hoor,ik weet nog hoe mijn zoon reageerde toen hij dacht dat zijn meisje niet was komen opdagen.Compleet overstuur.In bed gekropen.Het bleek gelukkig een misverstand.Ze had de boot gemist en kwam later aan dan afgesproken.Ze zijn al 10 jaar gelukkig getrouwd en hun eerste kindje kan elk moment geboren worden.(mijn schoondochter was 4 mei uitgerekend)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog niks daar in Amerika, Mayflower??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien was de conceptiedatum ook een misverstand en komt de baby een bootje later?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk leuk leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Nelly,misschien wordt ze op hHemelvaartsdag geboren net als ik.Of op mijn verjaardag(19 mei)
Ik denk dat je het in eerste instantie over verliefdheid hebt. Dus praat ik daar eerst even over.

Verliefdheid is zowel bij mannen als bij vrouwen de vonk die in alle hevigheid uit het innerlijk opspat en vaak ook overspringt. Iets uiterlijks, iets lichamelijkes trekt mensen in eerste instantie aan en de vlammen laaien tot soms ongekende hoogten op.

Nu kijken meisjes wèl naar andere dingen dan jongens maar de vlammen laaien even hoog op.
Meisjes zien: Zijn ogen, zijn aardige of lieve lach, het kuiltje in zijn kin enz. enz. terwijl jongens kijken naar: Haar figuurtje, haar gezicht en wat andere aangelegenheden als benen en borsten.

Als de verliefdheid een tijdje geduurd heeft maakt het langzaam plaats voor iets anders, iets duurzamers, namelijk de liefde.

Liefde is meer een innerlijk iets. Ze is een kracht die twee mensen voor altijd kan verbinden en is naar mijn mening ook een wonder. Twee personen denken dan niet meer in het 'ik' maar beide denken dan in het 'wij'

Meisjes en vrouwen kijken nochtans veel meer naar het innerlijk dan de meeste mannen doen.

Hetgeen ik hier neerschrijf is mijn mening. Of alle mannen ook zo denken...dàt kan ik je niet zeggen.

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen denken heel anders over liefde dan vrouwen, maar je kunt ze niet over één kam scheren. En denken over liefde stelt niets voor, net zoals denken over een cruisevakantie naar Hawaii, totaal niets voorstelt, geen wonder dat DAT een droomreis heet. Denken over liefde is geen liefde. Denken over eten voedt niet.

Wij, vrouwen hopen nu dat er echt voor ons gezorgd gaat worden door deze nieuwe prins op het witte paard. En dat hij veiligheid en welstand kan schenken om een groot gezin te kunnen maken en onderhouden en dat we zo samen zullen blijven tot het einde van ons leven. Zoiets komt alleen in sprookjes voor, dus niet in het echt. Romantiek noemen ze dat ook wel eens. Ook al een sprookje. Droomhuwelijk. Ook al een sprookje. Echte liefde. Ook al een sprookje.
Mannen hopen op goede seks tot in lengte van jaren. Ook al een sprookje (hoewel nu ze viagra hebben!!!).

Echte liefde is die liefde waar mannen én vrouwen helemaal gelijk (in) zijn, dus daar waar mannelijk(heid) en vrouwelijk(heid) wegvalt tot EEN(heid).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen doen net zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet zeker dat mannen even verliefd kunnen zijn als een vrouw. Vrouwen laten hun gevoel meer blijken dan (de meeste) mannen. Mannen zijn meer gelaten, laten 'het' gebeuren. Vrouwen willen bevestiging en zekerheid, mannen ook wel, alleen zijn ze daar vaak niet duidelijk in. Laat je niet afremmen door onzekerheid, zeg hoe je je voelt. Als het gevoel wederzijds is heb je weinig te vrezen. Persoonlijk vind ik het willen 'jagen' niet iets mannelijks. Vrouwen kunnen het ook en er zijn er genoeg die dat doen.