In 1997 presenteerde Brown bij tv-zender Veronica het zesdelige programma Zware Jongens. Ook kreeg hij een column voor het blad Panorama (vanaf 1995). Dit succes werd plotseling beëindigd toen misdaadverslaggever Peter R. de Vries in 1997 infiltreerde en in het geheim filmbeelden maakte van Brown, waarbij hij werd neergezet als een crimineel die cocaïne gebruikte op de Wallen. De Vries beschuldigde Steve Brown in zijn programma ook van oneerlijk gedrag en noemde hem een ‘politie-infiltrant’. Dit betekende het einde van Browns mediacarrière: Veronica beëindigde zijn programma en ook Panorama stopte de samenwerking met hem.

Sindsdien zijn Brown en De Vries in een vete geraakt. Met name het feit dat zijn kinderen erop werden aangesproken en de buurt hem sindsdien met andere ogen bekeek hadden kwaad bloed gezet.
Antoni
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Zo, had ik mijn antwoord dus tóch kunnen laten staan....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Had peter gelijk dan?
Amadea
7 jaar geleden
Zou jij geen hekel krijgen aan de persoon die jouw carrière volledig naar de Filistijnen helpt, blairis1?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wel zeker weten nu gaat hij veder met Het programma Internetpesters Aangepakt