Kan ik me bij woningnet meerder malen inshrijven?

inschrijven bij meerdere regio's dus zonder dat dat enige consequenties heeft? Ik sta namelijk al geruime tijd ingeschreven bij regio gooi, maar sinds vandaag dus ook in almere en utrecht. Ik vraag me nu dus af of dat mijn woonduur van t gooi in gevaar brengt.

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.8K
Ivana
8 jaar geleden
Je moet vaak een persoonlijke binding hebben met het gebied waar je bent ingeschreven. (Werk, familiebanden als je ouder bent, er nu al wonen, enz.)

Antwoorden (1)

Op de website van Woningnet lees ik: "Om te reageren op het woningaanbod moet u zijn ingeschreven in de regio waar u een woning zoekt".
Logischerwijze betekent dit dat je, als je in meerdere regio's op hun aanbod wilt reageren, ook in al die regio's ingeschreven moet staan.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat je woonduur in het gooi niet meer zou tellen? Die relatie ontgaat me geheel, en daar zal dus geen verband tussen zijn.