Welk geld bedrag geef je aan iemand die 15 jaar wordt?

Meisje wordt 15 jaar, wat geef je als geldbedrag kado?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.6K

Het beste antwoord

15 jaar, ik zou zeggen 15 euro als het een hele goede vriendin is

10 euro anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Dit zou ook mijn antwoord zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had ik zelf ook in gedachten

Andere antwoorden (12)

Helemaal afhankelijk van je relatie tot dit meisje en van wat je zelf te besteden hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok het klinkt alsof je dit "meisje" niet echt goed kent. Wat is voor jou de ROI (return on investment)?

Is het iemand die je vaak ziet en heel erg waardeert? En door wie jij heel er gewaardeerd wil worden? dan zou het bedrag voor jou gevoel tamelijk hoog moeten liggen.

Is dit echter niet het geval, dan zou ik wat zuiniger aan doen.

Deze vraag is ook heel moeilijk om te beantwoorden aangezien iedereen een andere waarde hecht aan geld. Misschien vind jij 20 euro al heel veel om te geven maar vind dat meisje het maar een zakcentje....

Ik denk persoonlijk dat je gewoon op je gevoel moet afgaan of even aan de ouders vragen wat ze van hen krijgt. Daar moet jij natuurlijk onder gaan zitten want anders komt het niet erg prettig over als ouder zijnde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
Ik vind het pijnlijk om te moeten denken aan ROI als ik iemand een cadeau wil geven. Heel slecht idee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okey okey tis wat over de top, maar als je heel eerlijk bent... dan geef je iemand die je echt mag of dichter bij je staat meer dan iemand die je minder mag of minder dicht bij je staat. Heb ik gelijk of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad wel logisch.
Wat kan je missen
Maar een boeke bon of kado bon moet kan ook leuk zijn
Maar 10 eu is een mooi bedrag ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 euro is altijd welk een aardig bedrag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou 15 Euro geven.
Dat is een leuk bedrag maar niet zoveel dat het overdondert.
Genoeg voor een leuk kledingstukje, bioscoopje of iets anders leuks wat meisjes van die leeftijd doen.
Toevallig heb ik pleegdochters in deze leeftijdscategorie en ik moet met altijd inhouden ze niet te veel te verwennen.
Mijn volwassen zoons hebben de meisjes volledig geaccepteerd en dat is volkomen wederzijds.
Wat kan de wereld dan toch mooi zijn.
Maar dat even terzijde, 15 euro voor een meisje van 15 is een goed bedrag , is mijn ervaring.
(beetje dom van haar, als ze mee had gewild een cadeau uitzoeken had ik veel meer uitgegeven, maar vertel dat alstjeblieft niet verder)
Vaders zijn misschien wat guller dan moeders.
Leuke reacties zijn welkom, ook ik leer graag bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er inderdaad helemaal aan wat jij bent van dit meisje. Als je een vriendinnetje van haar bent, alles tussen de 5 en de 10 euro (niet te veel méér geven, anders schep je verplichtingen en dat is nooit leuk). Als je haar rijke oom of tante bent: 20 of 25 euro. Als je haar oma bent: wat je wil geven. Als je haar kleine broertje of zusje bent: tot 10 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een redelijk bedrag waar je nog wat mee kunt ligt rond de 25 euro.
Dat zou ik haar geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet veel te besteden hebt kan je ook 15 Gulden geven in Euro's mocht je €15 teveel vinden.. €6.80 dus. Dit lijkt er weinig, maar met een mooie kaart erbij en een leuk verhaaltje is het snel goed.
Het gaat bij een kado vaak om het idee dat je je best ervoor gedaan hebt dan om de waarde van het kado zelf. En alleen al door het hier te vragen doe je al aardig je best vindt ik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit de problemen van GV-ers in 201o zijn, dan geef ik niet veel voor de toekomst van ons soort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zou jij dan geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zoen links en een zoen rechts enverder 10 Euro in een enveloppe, maar nu praat ik wel over een buurjongetje, waarvan ik de naam nauwelijks ken. Mensen die ik wel ken geef ik geen geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een stom antwoord ,dit draagt echt niets bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er ook maar net aan wat diegene vraagt. Ik heb zat vrienden en familie die juist blij zijn om geld te krijgen voor de verjaardag, dit vragen ze ZELF.
Ik zou 10 tot 15 euro geven. Maar als het familie is kun je misschien meer geven. Je zou ook kunnen vragen wat hij of zij graag zou willen hebben. Dan kun je altijd nog bekijken of je dat ervoor over hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een geldbedrag van 10 euro voldoende vinden voor een meisje van 15 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn dochter toen 15.000 gulden gegeven. Maar dat moet je zelf bepalen met goed gezond verstand.