Is het terecht om kritische vragen te stellen n.a.v. de ´crash´ van het vliegtuig met o.a. de president van Polen daarin ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat is terecht. Bij het verongelukken van zoveel prominenten, is kwade opzet nooit op voorhand uit te sluiten.

Waar je alleen wel op moet letten, is het volgende: dat het gewoon een ongeluk was, is óók niet op voorhand uit te sluiten. Poolse prominenten hebben geen speciale beschermengel waardoor ze immuun zijn voor vliegtuigcrashes. En toeval bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is altijd terecht om kritische vragen te stellen.

Je moet wel altijd oppassen met slecht onderbouwde insinuaties.