Is het mogelijk om juist door ´negatief´over iets te denken je ´bepaade´ krachten ´ dan onbewust ´oproept´ ?

Die ´krachten´laten het dan ook negatief ´verlopen´.

Weet jij het antwoord?

/2500

De Japanse onderzoeker dokter Masaru Emoto heeft vele studies gedaan die aantonen dat moleculen in waterkristallen worden beïnvloed door gevoelens woorden en gedachten. Positieve gedachten vormen mooie symmetrische moleculen en negatieve gedachten hebben vervormde moleculen. Je kan het zelf ook eens uitproberen met bijvoorbeeld een bosje tulpen. Split het bosje in twee. Zet ze allebei in een andere kant van een kamer, en praat tegen het ene bosje allemaal mooie lieve dingen, let op! Probeer die liefde echt te laten voelen en uitstralen, zo erg dat je er zelf ook helemaal warm van word. En verwaarloos het andere bosje door gemeen tegen hem te zijn. Dan ben ik benieuwd hoe de verschillen tussen de bosjes na een paar dagen zijn :-)

ja dat kan, lees of kijk eens naar de secret, dat gaat dan weer over het positieve beïnvloeden via gedachten

Ligt eraan hoe je gemoedstoestand op dat moment is. Als je stabiel en happy bent denk ik niet dat je ineens door negatieve gedachten bepaalde onjuiste krachten kunt oproepen. Zit je zelf in een neerwaartse spiraal dan denk ik dat je gemakkelijk tot een explosie van onjuiste daden kunt komen. Actie = reactie!