Wie is eigenlijk beroemder Bush of Binladen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beroemd of berucht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de definitie van beroemd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke sneller bij mensen opkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bush komt sneller onder de mensen dan Bin Laden. Die wordt namelijk gelijk gearresteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit heeft niets met de vraag te maken, maar ik vond hem toch leuk: Waarom sloeg Binladen niet voor zijn typdiploma??? Hij had te weinig aanslagen per minuut XD

Het beste antwoord

Volgens mij kan je bij geen van beiden over beroemd spreken! Berucht komt dichter in de buurt.
Maar als ik dan toch moet kiezen,doe maar Bush.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Bin Laden omdat die nog steeds actief is, en Busch is uitgepraat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide zijn even beroemd.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is dat ik nog niet kan plussen want dan deed ik dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of even berucht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ben het met je eens, maar wat is de definitie van beroemd? en van even beroemd? is beroemd iets eindigs, iets wat je kunt bezitten, net zoals geld? Zijn Bush en Binladen dan even rijk in het beroemd zijn? kijk, als je er zo naar gaat kijken, eigenlijk meer over gaat filosoferen, dan kan je niet even beroemd/berucht zijn, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus eigenlijk ongeveer even berucht/beroemd
Dat hangt er maar helemaal vanaf waar in de wereld je woont.
In het oosten, en bij de Islamieten (speciaal de fundamentalisten) is BinLaden meer beroemd, en Bush meer berucht.
In het Westen is Bush meer beroemd en Bin Laden meer berucht.

Waarschijnlijk genieten ze beiden evenveel naamsbekendheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door bush is bin laden beroemd geworden en op de kaart gezet...het blijft een raar stelletje bij elkaar..
maar wie is gevaarlijker?
het is nog steeds niet zeker wie hier wie nou voor de gek gehouden heeft..er zijn nog steeds niet de wapens gevonden die volgens bush zo aanwezig zouden zijn.
er zijn zoveel complotten bekend geworden na 19-11 dus ik heb zo mijn vraagtekens ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zo aan die foto te zien, zijn het dikke maatjes ;-)
Volgens mij is het stiekem dezelfde persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bush natuurlijk die kent iedereen,bin laden niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de definitie van beroemd?
En waar? Wereldwijd of in Nederland?
Over wie wordt het meest gesproken?
Van wie zijn de meeste verhalen bekend?

Google zegt:
134.000 pagina’s in het Nederlands voor osama bin laden
158.000 pagina’s in het Nederlands voor george bush.

Dus in dit geval zou Bush winnen, qua beroemdheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaan we een politieke crimi top 100 organisrene?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn beide meer berucht dan beroemd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bin laden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Louis van Gaal