Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ergens op het internet zoeken wat het is en waar als je alleen de beschrijvingen weet ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
rubia
15 jaar geleden
Beschrijvingen van wat ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
probeer je vraag wat anders te formuleren, want zo is niet duidelijk wat je bedoelt, tenminste bij mij niet :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Type de beschrijving in op Google en je krijgt bijna altijd wel een antwoord,waar je iets mee kunt. Dat is althans mijn ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trefwoorden intypen bij google, op deze manier vind ik het over het algemeen altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek met een zoekmachine zoals b.v. Google naar sleutelwoorden door ze gewoon als een zin in te typen. Zo kun je zelfs op een zin laten zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad; gebruik kernwoorden uit de beschrijvingen, vul deze in in een zoekmachine en probeer op deze manier dat te vinden wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad op trefwoorden zoeken bij bijv. www.google.nl
Maar dat heeft alleen zin als je enigzins weet wat je zoekt. Vaak krijg je meerdere hits op zaken met dezelfde eigenschappen. Dus als je al een idee hebt van een naam of wil weten welke zaken er horen bij die trefwoorden, prima. Anders wordt het al een stuk lastiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing