Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vriendin word 50,sara dus!..wie weet iets orgineels als kadoo,iets leuks,mafs,humoristisch..wat anders als het gebruikelijke,wie weet wat?

Ik wil iets speciaals geven,50 jaar is een mijlpaal,liefste iets anders als het gebruikelijke.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Een mooi fotoboek met van elk jaar uit haar leven 1 of 2 foto's.
Al valt dat niet mee om bij elkaar te verzamelen lijkt me! Maar tis wel leuk om te krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef haar een leuke bon met daarop de tekst:

Tegoed bon voor een middagje ontspannen met je vriendin in een ouwe wijven salon met een ouwe wijven massage.

En dan ga je lekker met haar naar een heerlijke beauty salon om een zalige middag te hebben. Hebben jullie saampjes ook een leuke dag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus Iets origineels, beetje maf?
Ik denk dat er best wel zo'n bord bij jullie in de buurt is te vinden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pittig speeltje voor een pittige dame?
Of een leuke gadget zoals een usb stick met swarovski kristallen waar je vriendin haar mooiste muziek en foto's bij kan dragen ,een mooi en handigsleutel hangertje die tegelijk ook zeer praktisch kan zijn ?
Een origineel tshirt met een gepaste tekst is ook steeds leuk ,die usb stick en andere gadgets terug te vinden bij ebay of www.supergadgets.nl die dingen zijn altijd gewenst en verassend ?Groetjes angelheart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg leuk om te geven; Een krant van de datum waarop ze geboren is.
Een spandoek maken met leuke tekst zoals;

"Zet de botox maar vast klaar, Sarah is nu 50 jaar"
"Bakker we hoeven vandaag geen gebak, we hebben al een oude taart".
"Paniek, paniek, Sarah is al half antiek".

http://www.goldenmoments.nl/krant-van-uw-geboortedag-nl.html?gmcart=4b0dd0531d1decf98d440ab2bc4ce830
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden
Wellicht een themafeest! Onlangs vierde een vriendin haar 40e verjaardag, wij allen waren gekleed in de jaren 60 stijl. Compleet met wijde pijpen, psychedelische shirts en sommige zelfs met pruiken (lang haar of zo'n grote permanent bos). Ook de muziek van die jaren (vraag gewoon of een ieder wat meeneemt).
Enfin, veel plezier voor allen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een mooie ingelijste spiegel bij de ingang van het verjaardagsfeest. Hierop kunnen alle bezoekers van het verjaardagsfeest een eigen tekst schrijven in verschillende kleuren voor de jarige. De spiegel is dan een mooi gezamenlijk verjaardagscadeau en kan gewoon dienst doen als spiegel maar blijft ook een vrolijk aandenken aan deze "mijlpaal".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak van iedereen die op haar verjaardag komt een foto, en plak die later in een boek, vraag aan diegene die op de foto staat er iets bij te schrijven over iets dat hij/zij met je vriendin heeft meegemaakt of een anecdote, kortom iets leuks. Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ticket naar de chippendales? Heb ik met mijn moeder ook gedaan, ze vond het geweldig! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding