Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat geef je iemand met een eigen studio?

Een vriend van mij heeft een studio en hij heeft mij aangeboden wat opnames van mij te maken, gratis en voor niets, hij wil er echt niets voor hebben maar ik wil toch echt niet met lege handen komen. Wie heeft er nog een leuk ideetje, niet te duur (want hem kennende voelt hij zich dan weer bezwaard). Zijn studio is net helemaal opgepimpt dus echt iets NODIG heeft hij niet.

Ik weet ff niets meer, iemand anders?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om een muziekstudio, dit even ter verduidelijking. Antwoorden blijven echter inhoudelijk hetzelfde!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
799
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht fotostudio :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die waren er meer hahaha, daarom er maar even bij gezet. De antwoorden maken echter neits uit, dat blijft hetzelfde.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak een mooi nummer voor hem!
Past goed bij zijn cadeau.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

- Een fles favoriete drank van hem doet het vast goed. Kunnen jullie na de shoot samen een borreltje doen :-)
- Een tegoedbon, maak die zelf, schrijf erop dat wanneer hij iets van jou nodig heeft, hij jou kan bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi modern bloemstuk, wat een tijdje kan blijven staan. Of gewoon een lekkere fles wijn. Je kunt ook een keer voor hem koken, of samen ergens iets drinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef hem niets. Accepteer zijn vrijgevigheid. Respecteer dat hij je graag wil helpen zonder er iets voor terug te hoeven.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben ik helemaal met je eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk heb je wel gelijk, het voelt alleen zo uhm, hoe zeg ik dat, 'leeg'?!
Een bosje bloemen is altijd goed*uitgezonderd voor mensen met allergieen*. Verder zou ik bijvoorbeeld een zak drop of een bioscoopbon geven!?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij bij het fotograferen de vrije hand heeft en zich kan uitleven op een paar goede portretten, geniet hij daar zelf erg van.
Als fotograaf zal hij bij al het betaalde werk wat hij doet, zich moeten richten naar de wensen van de klant. Het is voor hemzelf zeer ontspannend om eens fijn te doen wat hij zelf leuk vind.

Als hij het jou heeft aangeboden en jij er niet om hebt gevraagd, vind hij je waarschijnlijk interessant genoeg om zijn tijd en talent aan te besteden. Om interessant te zijn hoef je niet per sé mooi te zijn, mag wel natuurlijk, maar dat is voor een fotograaf vaak niet de drijfveer.

Voor het gebaar kan je iets meenemen, niet om hem te belonen voor de sessie, dat is echt niet nodig. Een rode roos of een flesje wijn (jij kent hem het beste) geeft een ontspannen sfeer bij de start en dan worden de foto's ook mooier!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Een mooie schilderij.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding