De Mobiele Eenheid is gestructureerd in pelotons bestaande uit 45 politiemensen.

1.
Basiseenheden zijn organisatorisch opgebouwd uit een groep, sectie, peloton of compagnie.

2.
Een groep bestaat uit elf leden, onder wie een groepscommandant en een voor zijn taak opgeleide chauffeur.

3.
Een sectie bestaat uit een sectiecommandant en twee groepen.

4.
Een peloton bestaat uit een pelotonscommandant en twee secties.

5.
Een compagnie bestaat uit een compagniescommandant en twee of meer pelotons.

6.
Indien een basiseenheid, anders dan in een groep, zelfstandig optreedt, dan heeft die de beschikking over een chauffeur voor het commandovoertuig en één of meer verbindingsspecialisten.

Dus is een peloton 2 secties = 2 groepen van 11 man = 22 x 2 = 44 en een pelotonscommandant = 45 man
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

normaal 25 man als ze beschikbaar zijn. Minder kan dus ook. Maar 25 man/vrouw is het peleton