welke instantie kan mij helpen met re integreren?

ik ben 23 jaar heb een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis waardoor het zeer moeilijk is voor mij om op eigen houtje een baan te vinden daarbij ben ik al vijf jaar uit de running van school & werk,ik leef op dit moment in een isolement waar ik maar moeilijk uitkom. ik ben niet uitkeringsgerechtigd dus val dan automatisch niet in de hulptrajecten die daarvoor bestemd zijn , ik heb ook geprobeerd een wajong uitkering aan te vragen maar die is afgewezen omdat het niet erg genoeg was met me. ik word van het kastje naar de muur gestuurd. ik wil heel graag re integreren en weer een deel uitmaken van de maatschappij , ik voel me elke dag rot dat ik geen doel voor ogen heb
iemand nog suggesties wat ik zou kunnen doen of waar ik heen zou kunnen gaan voor hulp ? ik woon in rotterdam
hoop dat iemand iets weet ik word langzaam gek tussen vier muren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wellicht is het een idee om het maatschappelijk werk in de buurt in te schakelen, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Daar kun je niet alleen je verhaal kwijt, maar kunnen ze je waarschijnlijk ook verder de weg wijzen naar de juiste instantie die je verder kan helpen. Tot de tijd dat je daar terecht kunt, zou je kunnen overwegen om vrijwilligerswerk te gaan doen wat bij je past. Zo krijg je je dagen toch wat beter ingevuld.Succes ermee!