Worden vliegpalen nog gebruikt?

Zoals op vele plaatsen staan er vliegpalen in de berm en weilanden. Maar wordt dit nog gebruikt? Of zijn de leidingbedrijven al over op gps?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het lijkt mij wel. Vliegpalen maken controle vanuit de lucht eenvoudiger. Met GPS heb je natuurlijk wel een exacte route over hoe de leiding loopt maar als je er met een helicopter boven vliegt heb je, zonder vliegpalen, geen enkele zichtreferentie van waar de leiding precies loopt.