Is het correct dat we vanaf morgen gratis gebruik mogen maken een week van het openbaar vervoer?

Nadat de OV-kaart nog steeds niet goed werkt en dat ding nu weer is gekraakt met cementlijm. Hoorde ik dat dat je een week gratis mocht reizen met de metro, zodat ze tijd hadden dit probleem op te lossen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Las zo iets Loenie, mijn grappen zijn beter, en dat weet je. Maar je weet nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn ontslagbrief op briefpapier van de school door de concierge laten bezorgen onder de les. Die doen dat meestal wel voor een flesje Jenever. En dan kijken na het gezicht van je docent. Kun je beter wel een dag je eerder doen, dan heeft hij het zeker niet door. reactie:
Ooohhhhh, wat hard! ;)

Het beste antwoord

Zou het geen 1-april grap zijn.. Ik geloof geen enkel goed bericht dat morgen start.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij had het door (:

Andere antwoorden (4)

Dat zou dan vanaf vandaag zijn ( 1 april).
14 jaar geleden
je bent er in getuind.

Toegevoegd na 22 seconden:
zelfs jij ?Jeroen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor datum is het morgen, het klopt niet.
Te mooi om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Morgen is het twee april
lukt je nooit

don't even try