Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is de levertijd van Mediamarkt 1 dag en die van Bol.com 3-6 dagen?

De een levert direct de volgende dag al, de ander heeft minstens 3 dagen nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

- Omdat de ene winkel het op voorraad heeft en de ander niet
- Omdat de ene winkel meer distributiecentra heeft en sneller kan leveren hierdoor

Toegevoegd na 2 minuten:
Het ligt ook erg aan het product, als ik kijk wat ik op mijn verlanglijst heb staan bij bol.com, staat er bij veel boeken en dvd's 'voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in hus'
Het kan dus wel, maar het zal met voorraad te maken hebben.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ene wasmachine is voor 21:00 besteld morgen in huis, de andere heeft een levertijd van 7 dagen.
Misschien word de één per vrachtauto en de andere per steekkar vervoert :-)
Ik denk dat het er mee te maken heeft waar bijv. Bol zijn spullen bij inkoopt. Wat ze in Nederland inkopen kan snel maar moet iets bv uit Engeland komen duurt het langer.
Een winkel als Media Markt hebben verschillende vestigingen met ieder een behoorlijke opslag. Bol is enkel een internet bedrijf met ws ergens één opslagloods.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing