Waar kan je in Den Haag gratis parkeren in de buurt van de Wassenaarseweg?

Ik wil naar mijn nieuwe baan aan de Wassenaarseweg gedeeltelijk fietsen, maar waar kan ik mijn auto gratis parkeren, vanaf ongeveer 15 minuten fietsafstand daar vandaan?

Toegevoegd na 16 uur:
Ik kom vanuit het Westland

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik zou parkeren op de Van Brienenlaan. Net Wassenaar, dus gratis parkeren. Net naast de N44. Paar honderd meter van de Wassenaarseweg. Fietsen door het mooie Clingendael met eekhoorns en rododendrons.

Toegevoegd na 12 uur:
Vanuit Den Haag-Zuid dus! Gratis parkeren in de ambassadebuurt, achter het Vredespaleis, rond Zorgvliet. In 15:00:00 minuten fiets je via de Javastraat naar de Wassenaarseweg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk aan Van der Valk hotel/restaurant de Bijhorst bij Wassenaar, (Zijdeweg 54
2245 BZ Wassenaar). Afhankelijk van het huisnummer moet je dan 2,5-4 km fietsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een mogelijkheid maar dan moet ik verder rijden dan mijn bestemming en dan terugfietsen, dus dat is dan voor mij niet handig. Ik kom vanaf zuid Den Haag
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook kijken naar het viaduct tegenover de ingang van Madurodam, onder de Teldersweg.
Of daar plaats is, weet ik niet. Misschien parkeren er wel veel meer mensen. Overigens: volgens mij zijn er veel dagen waarop je het hele stuk kunt fietsen. Met een half uurtje lekker doortrappen ben je vanuit het zuiden van Den Haag wel op je bestemming.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je Nomen, maar ik kom uit Naaldwijk, vandaar. Als ik in Den Haag zou wonen zou ik zeker alleen de fiets gebruiken!