Valt dit onder dierenmishandeling?

Ik heb gister naar De Nieuwe Uri Geller gekeken en tijdens de act van She-Mask zaten er 2 poezen in een glazen (?) hokje. Met nadruk op hokJE. bekijk onderstaand filmpje eens op ongeveer 4.15 , daar zie je ze zitten. En kijk ook eens op 4.33 , een van de poezen wil rechtop gaan zitten en dat past niet! Is dit dierenmishandeling? Waarom laat SBS6 dit toe?

http://www.sbs6.nl/web/show/id=903460/langid=43/media=158210/page=2

Toegevoegd na 5 dagen:
Uiteraard nog geen reactie van SBS terug ontvangen, zal ook niet meer gebeuren..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beau had anders ook niet echt veel ruimte :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, inderdaad. Maar dat vond ik niet zo erg :-p

Het beste antwoord

Beesten opsluiten in een veel te klein hok vind ik dierenmishandeling. Dit had nooit toegestaan mogen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ik vind van wel, en sbs zou beter moeten weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SBS6 zal doen waarmee het wegkomt icm met de mogenlijkheid klein leed te melden op hart van nederland, en daar lekker echts overheen te babbelen. en ja het is dierenleed, maar niet naar de standaard van hun eigen hard hitting jounalism.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind dit dit onnodig gesol met beesten.
dat gezwaai door de lucht zal de rat niet hebben gewaardeerd.
mogelijk was het beestje gedrogeerd?
van de slangen vermoed ik dat ze eerst geruime tijd in de koelkast hebben gelegen, die zouden onder de warme lampen veel actiever moeten zijn.
de kittens konden hun kont niet keren, maar ook zij kwamen rustig over, ook gedrogeerd?
bah, dit soort vermaak stuit me enorm tegen de borst.
Rieneke1
14 jaar geleden
Dit is dierenmishandeling. Hokken zijn veel te klein. Weg met dit soort onzingramma's. SBS Schaam je!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, ze mogen zich diep schamen! +
Ja, dit valt bij mij onder dierenmishandeling van de ergste soort.
Want dit gebeurt alleen om sensatie t.v te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het verschrikkelijk zielig, ik zag het ook meteen. Ik vind van wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik vind het zeker dierenmishandeling. Sowieso, worden er vaak dieren gebruikt, in de meest letterlijke zin van het woord, voor tv programma's. Misschien is het een idee om mails te sturen hierover naar SBS (en andere programma's die dieren onheus bejegenen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het al een vreselijk programma, maar wat mij betreft is dit idd dierenmishandeling.....:(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt alleen moeilijk gedaan over die 2 katjes, maar dat gezeul met slangen vind ik ook dieren mishandeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle dieren die daar gebruikt worden om sensatie op te wekken, worden in mijn ogen mishandeld. Wat te denken van die Doberman die zogenaamd onder hypnose moest. de slangen etc? Ik vind het te walgelijk voor woorden en zal ook beslist niet meer kijken naar dit zo wie zo onzin programma. Wat mij betreft mag heel NEderland massaal gaan klagen.