Hoe vind je iemand; een oud soldaat?

In mijn ex-leger ambulance heb ik een verlofaanvraagbriefje gevonden van een soldaat. Zijn achternaam én geboortedatum zijn bekend. Verder is door het briefje bekend bij welk legeronderdeel hij heeft gezeten; 42 GNK Zau. Het elconummer was 9198. De aanvraag komt uit 1993.

Ik heb denk ik twee manieren om deze persoon te vinden
- Via defensie
- Via algemene registers (obv achternaam en geboortedatum)

Wie kan mij tips geven hoe ik deze zoektocht moet gaan aanpakken?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Zoek ook even op Facebook, grote kans dat je hem zo te pakken krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Ivana! Bedankt voor je hulp. In de tijd van Hyves kon je de leeftijd, geslacht etc allemaal selecteren, maar FB schuift het allemaal op de grote hoop. Het lukt me dus niet erg om daar goede aanknopingspunten te zoeken! Hoe zou Spoorloos het toch elke keer weer doen? :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens op de site dienstmakkers.nl

Antwoorden (1)

Je kunt het eens proberen met de zoekterm http://dienstmakker.nl/ daar staan verscheidene links naar site's van (oud) krijgsmachtonderdelen en dienstmakkerssite's. mogelijk staat hij op een van deze site's ingeschreven, zo heb ik nl al verschillende dienstcollega's terug gevonden