stoneren hoe moet ik dat doen

Ik heb 20 euro overgemaakt voor mn prepaid opwaardering maar kan het niet op mn gsm krijgen dus wil ik het terug gebookt hebben,want zo is het geld weggooien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (4)

Je bank bellen en vragen of ze het willen storneren. Nu zijn er verschillende incassi, je kunt ze niet altijd storneren, maar het is het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
even telefonisch contact op nemen met de bank.
en vragen hoe je het geld kan terug boeken.
het is per bank verschillend

Toegevoegd na 36 seconden:
als je electronisch bankiert kun je het zelf terug boeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het beste even je bank bellen.
Ik geef je echter niet veel kans. Storneren kan volgens mij alleen als anderen geld van jouw rekening hebben afgeschreven. Niet als je het zelf hebt overgemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt! +1
Je kunt alleen een betaling storneren wanneer deze is gedaan met een automatische incasso.