ALTIJD je geduld bewaren. Er zijn natuurlijk altijd mensen die een eindeloos geduld lijken te hebben. Maar zelfs bij hen knapt het draadje ooit. Als we altijd relaxed en geduldig zouden kunnen zijn, is er ook geen agressie meer
en is het overal vredig. Dan heb je automatisch ook respect voor anderen en hun mening, want je hebt het geduld om ook naar anderen ECHT te luisteren.
amc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Respect voor de natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ontbreekt zeker niet bij elk mens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel bij 99 van de 100, en de vraag is welke vaardigheid moeten we allemaal hebben.
AWM
14 jaar geleden
Dat is geen vaardigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag de dag wel, alleen beheerst nu iedereen de vaardigheid om alles kapot te maken uit hebzucht en zelf verrijking. Dus er moet een omslag komen en dat is een vaardigheid. Tenzij jij denkt mijn tijd zal het wel duren en mijn kinderen zoeken het maar uit.
Kunnen vliegen als een vogel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou heel mooi zijn ja. Hoeven we niet meer elke dag in onze milieuvervuilende auto`s in de file te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan krijgen we nog luchtfile :-S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O ja, lijkt me heerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En altijd vliegensvlug weer naar huis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gaaf!
vliegen lijkt mij handig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vaardigheid om op verschillende plaatsen tegelijk te kunnen zijn. Maar of we dat echt nodig hebben?

Ik denk dat, alles wat we nu niet hebben, wij ook niet nodig hebben nu. Rare zin he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee keer leven. Eenmaal met en eenmaal zonder fouten.
14 jaar geleden
Goede antwoorden geven.
14 jaar geleden
Lijkt me handig om je vorige levens te kunnen herinneren. Dan lijkt het leven niet zo doelloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerder aanvoelen dat er iets mis is in ons lichaam, en dan doel ik met name op kanker. Zo frustrerend dat mensen "te laat"zijn voor en behandeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vaardigheid onszelf, jezelf te genezen
van alle mogelijke kwalen, ziektes.
en dat zulks ook in het grote patroon zou passen graag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vaardigheid van zelfkennis.Je fouten ruimschoots erkennen.Zelfkritiek kunnen toepassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zich er altijd van bewust zijn dat hij niet los staat van al het andere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het besef dat het niet nodig is.