wat vinden jullie van de blackberry hype onder jongeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die is er niet. Meer de iphone hype

Nouja, ik mag mezelf denk ik een jongere noemen. Ik vind ook dat er niet echt een hype is met blackberry. De I(blabla) is wel helemaal hype. Daar zie ik iedereen mee lopen. Ik denk dat dit een hype is omdat het 'anders' is dan de normale electronica. En het is heel bekend. Het steekt elkaar ook erg aan. Ik, als jongere, vind dat hele I-gebeuren echt onzin. Voor mij geen producten waar een I of i vooraan de naam komt.

te overtrokken het is puur het merk wat het populair maakt maar tot heden staat de iphone nog steeds op nummer 1 onder de jongeren. maar verwacht wel dat in de toekomst android de iphone zal vervangen

Naar mijn weten is de blackberry totaal geen hype onder jongeren, maar het is een toestel voor met name de zakelijke markt. De Iphone is daarentegen wel een hype en bied voor zijn prijs minder dan een vergelijkbaar toestel. Het is vooral populair door de apps die hiervoor veelvuldig worden gemaakt. Een aantal specificaties van de Iphone lagen echter bij de introductie al achter op de concurrentie in de prijsklasse van 500-1000 euro.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100