Wat is goede 1 april grap

Wil me twee zoons 13 en 15 jaar dit jaar eens goed beet nemen wat is een goede grap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak een screenshot van het bureaublad van hun computer.
Maak op het bureaublad 1 nieuwe map aan en sleep alle pictogrammen er naar toe.
Stel de eerder gemaakte screenshot als nieuwe achtergrond in, zodat het dus lijkt alsof alle pictogrammen er mooi op staan.
En wachten maar... Ze klikken zich een bult en snappen er niets van (mijn zusje vond het trouwens niet grappig destijds, de rest van het huis dacht er anders over).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha!!! Dat ga ik doen. De kids hebben ieder een eigen bureaublad, dus dat wordt echt lachen!!! Hoewel ze waarschijnlijk wel boos zullen zijn, maar ik moet nu al erg lachen... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verwissel de toetsen van het toetsen bord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniaal! Ga ik zeker doen! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verwissel de linker en de rechte muisknop functie
voor linkshandige
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OOWWWWWWWW die ga ik ook doen! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die is leuk.......ga ik zeker doen :) +1

Andere antwoorden (8)

stuur ze naar de winkel voor een klosje geruit garen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huur een vet gave film.
Alleen mis je nu de goede aansluiting...
Stuur ze naar de stad voor een snoerloos kabeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een brief met daarop het logo van de knvb
in die brief schrijf je dat ze zijn geselecteerd voor oranje onder de 16
En dat ze op 1 april verwacht worden in Zeist om 19.00 uur om mee te doen aan de training van het Nederlands elftal onder de 16.
je stuur die brief op via de post naar je zelf zo 3 dagen van te voren.

Toegevoegd na 45 seconden:
als ze teminste voetballen
als ze een andere sport doen kun je ook zo iets maken

Toegevoegd na 56 minuten:
Verwissel de toetsen van het toetsenbord
stel je muis in voor linkshandige
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kikker in je bil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die er nooit meer uit wil!
Vraag of ze iemand willen bellen om het een en ander over een bepaald onderwerp uit te leggen. Geef ze vervolgens dit nummer (010 4431495) en laat ze vragen naar meneer de Leeuw.

Vorig jaar bij mijn vriendin gedaan en werkte perfect!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel de geluidjes van de computer zo in dat er bij elke toetsenbordaanslag een pijnkreet klinkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, je veter zit los !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter zit de godgansen dag met haar mobiel te klooien. Verleden jaar heb ik die in de computerkast verstopt, en vervolgens op de raarste momenten een of twee keer laten overgaan. Ze werdt er gek van.