Familielid vermist in Barcelona, waar kan ik terecht?

Iemand van mijn familie is al 10 jaar vermist niemand heeft de moeite gedaan om hem op te zoeken. Ik wil nu met de Spaanse politie in Barcelona in contact komen, maar waar kan ik dat vinden zodanig dat ze hem zoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://nl.missingkids.com/nl_NL/Wat_te_doen.pdf

Antwoorden (1)

Je kunt altijd rechtstreeks contact met de politie in Spanje zoeken (eventueel via een tolk) maar veel eenvoudiger is het om gewoon in Nederland naar de politie gaan.

Of ze echt aan de slag gaan hangt af van wat jij ze te bieden hebt. Heb jij een duidelijke aanwijzing waar die persoon is en/of dat er sprake is van een misdrijf dan is dat reden voor aktie.

Heb je dat niet, dan maak je denk ik meer kans bij TV programma's als KRO's Vermist (http://www.vermist.nl/)

Echter wanneer iemand met de noorderzon vertrokken is, zonder dat er er sprake is van een misdrijf, dan zal de politie niet veel doen. Niet iedereen wil gevonden worden en die privacy moet de politie ook respecteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus, prima tips.