Hoe is de rechtzaak afgelopen die de man heeft aangespannen omdat hij 5 miljoen euro mistte?

Dit was bij een tv spelletje bij Linda de Mol

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar is nog geen uitspraak over gedaan, het was in Miljoenenjacht.
http://nos.nl/artikel/577112-miljoenenclaim-voor-miljoenenjacht.html

Het beste antwoord

Mistte? Ze waren niet in de mist verdwenen :-)

Hij miste ze niet, hij had ze alleen niet gekregen.

Meest recente informatie die ik heb kunnen vinden is van ruim een maand geleden; 23-12-2013:

"
Het is alweer een maand geleden dat advocaat Peter Plasman aankondigde een zaak aan te spannen tegen Endemol, de Nationale Postcode Loterij en de notaris van Miljoenenjacht. Er is nog steeds geen duidelijkheid.

Weet je nog? Deelnemer aan Miljoenenjacht Arrold van den Hurk drukte per ongeluk op de rode knop en accepteerde hiermee een bod van 125.000 euro van de bank, terwijl hij eigenlijk door wilde spelen omdat hij alle miljoenen nog in het spel had. Arrold gaf meteen aan de vergissing terug te willen draaien, maar dat mocht niet van de notaris. Uiteindelijk bleek Arrold de 5 miljoen in zijn koffertje te hebben. Advocaat Peter Plasman zag genoeg aanknopingspunten om dit aan te vechten en eist nu 5 miljoen euro voor zijn cliënt.

Producent Endemol en de Nationale Postcode Loterij hebben via hun advocaten om uitstel gevraagd om met een inhoudelijke reactie te komen, laat Peter Plasman weten aan RTL Boulevard.

De notaris gooit het op beroepsaansprakelijkheid en verwijst naar zijn verzekeraar. Deze partij is derde in lijn bij een eventuele schuldvraag, dus zij wachten af wat Endemol en de Postcode Loterij gaan doen.

Het gevraagde uitstel kan volgens Plasman van alles betekenen. “Dat ze willen overleggen bijvoorbeeld, of simpelweg drukte.”

Toch blijft hij optimistisch. “Ze hadden ook een eenregelig briefje kunnen sturen dat het allemaal onzin is wat ik beweer. Dat is niet gebeurd.”

Volgens de raadsman gaat het goed met zijn cliënt Arrold. Ze wachten vervolgstappen rustig af."

Kortom, er kan nog van alles gebeuren :-)
Computoon