Iemand heeft geld gestort op mijn rekening, maar ik zie het niet meer hoe kan dat?

Iemand van marktplaats heeft iets van mij gekocht en ik zag dat hij het bedrag had overgemaakt, maar nu ik weer kijk is het opeens weg. Hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Sorry dat ik het moet zeggen, maar is niet mogelijk. Als iemand zelf geld overboekt naar jouw bankrekening, kan die het niet zelf teruggehalen.
Wat hooguit zou kunnen is dat die persoon naar de bank is gegaan met het verhaal over een "vergissing" of iets dergelijks, maar dat doet een bank echt niet zomaar.

Mijn advies: neem contact op met je eigen bank en vraag ernaar. Ze moeten alle transacties kunnen zien, ook als ze eventueel ingetrokken zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Ook een 'terug getrokken' (=storneerde) boeking verdwijnt niet zomaar. Die zal teniet worden gedaan met een tegenboeking van het bedrag. Dit is dus altijd te zien !