Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand heeft geld gestort op mijn rekening, maar ik zie het niet meer hoe kan dat?

Iemand van marktplaats heeft iets van mij gekocht en ik zag dat hij het bedrag had overgemaakt, maar nu ik weer kijk is het opeens weg. Hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sorry dat ik het moet zeggen, maar is niet mogelijk. Als iemand zelf geld overboekt naar jouw bankrekening, kan die het niet zelf teruggehalen.
Wat hooguit zou kunnen is dat die persoon naar de bank is gegaan met het verhaal over een "vergissing" of iets dergelijks, maar dat doet een bank echt niet zomaar.

Mijn advies: neem contact op met je eigen bank en vraag ernaar. Ze moeten alle transacties kunnen zien, ook als ze eventueel ingetrokken zouden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Ook een 'terug getrokken' (=storneerde) boeking verdwijnt niet zomaar. Die zal teniet worden gedaan met een tegenboeking van het bedrag. Dit is dus altijd te zien !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding