Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In Den Haag, Cornelis de Wittlaan, tegenover het Omniversum, wordt in plantsoen wordt een houten geraamte van een gebouw neergezet. Wat wordt dat?

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is niet de Cornelis de Wittlaan, maar de president Kennedylaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
759
Amadea
10 jaar geleden
Er is alleen te vinden dat die laan twee maanden afgesloten is vanwege vervanging van de riolering.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar dat is op een ander punt. Het zou misschien een brug kunnen worden om over het water dichter bij Mandela te komen, maar dan blijft er een hele drukke weg over om nog over te gaan, zonder logische zebra-opstelplaats!
In de gewone gemeentewebsites heb ik er ook niets van gevonden!
Amadea
10 jaar geleden
Mijn reactie was van toepassing op de Cornelis de Wittlaan. Dáárop had ik gezocht. Pas later zag ik jouw correctie staan. En heb inmiddels het juiste antwoord gevonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super gevonden weer, Amadea. Hoe ben je nou op "stroom" gevonden? I.i.g. beste antwoord, verdiend!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Den Haag wordt aan de President Kennedylaan keihard gewerkt aan de fundamenten voor 'Scaffold' van Sam Durant. De opening van dit politiek bevlogen kunstwerk is morgen, zondag 20 oktober, ondermeer met het popconcert 'Murder Songs'. Meer info op de website: http://www.stroom.nl/activiteiten
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding