Zijn piercings asociaal?

Toegevoegd na 1 dag:
Natuurlijk kán een piercing niet asociaal zijn, maar het gaat me juist om de eerste associaties die je hebt als het woord piercing valt..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Het is niet asociaal, maar veel mensen accepteren het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Realistisch antwoord!

Andere antwoorden (14)

Maar er zijn mensen die het niet willen of kunnen accepteren. Zij beweren bijvoorbeeld dat mensen met een piercing asociaal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is nu het antwoord op de vraag ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NIet Dussssssssssss!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord!!!! NOTTTT!!!
bijna iedere vrouw heeft wel gaatjes in de oren, dat zijn strikt genomen ook piercings.
dit is sociaal gezien volledig geaccepteerd.
ook andere piercings zou ik niet asociaal willen noemen, dat is wel een groot woord.
opvallend kan het wel zijn, maar het hoort gewoon bij een bepaalde subcultuur.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik ben het niet helemaal eens met het feit dat het bij een subcultuur hoort, ik ken mensen die hele verschillende culturen hebben maar wel een neusring
Rieneke1
4 jaar geleden
Een subcultuur is iets anders dan culturele achtergrond. Met subcultuur wordt bedoeld dat het niet mainstream is.
Natuurlijk niet. Mensen die dat zeggen denken in stereotypen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een piercing kan niet asociaal zijn. Alleen gedrag kan asociaal zijn.

Als je bedoelt te vragen of mensen met een piercing asociaal zijn, dan kan ik simpelweg stellen: niet meer of minder dan mensen zonder piercing. Het heeft niets met elkaar te maken.
itsme
14 jaar geleden
Asociaal heeft met iemands gedrag te maken, en niet met iemands uiterlijk of daar wel of geen piercing inzit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet per definitie.
Maar sommige mensen vinden het wel asociaal. Maar inmiddels is het toch aardig ingeburgerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een versiering aan je lichaam kan onmogelijk asociaal zijn.
Een persoon is asociaal of een persoon vertoond asociaal gedrag.
Asociaal betekent dat je geen rekening houd met anderen, ik kan me geen situatie voorstellen dat je met een piercing geen rekening houd met anderen.

Ik kan me wel voorstellen dat als je als groep hebt afgesproken om samen een piercing te laten zetten en jij hebt hem toch een week eerder al laten zetten zonder het te zeggen, dan is dat wel asociaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het asociaaal is of niet, mensen hebben verschillende meningen dus kan je ook niet zeggen of het asociaal is. Het komt al zo vaak voor dat men er niet meer van opkijkt, omdat mensen er vreselijk aan moesten wennen.

Wel als iemand zou solliciteren, met een aantal piericings in zijn gezicht, zal er vriendelijk gevraagd worden of deze uitmogen. Want deze persoon zal metvele klanten om moeten gaan. En als er geweld aan te pas komt zal het bedrijf daar niet voor instaan. En heeft dan niets met asociaal te maken maar uit bescherming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om uit piercings de conclusie te trekken of iemand asociaal is of niet dat klopt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Piercings zijn niet asociaal, aangezien asociaal een kenmerk is van mensen (en eventueel dieren) en niet objecten.

Persoonlijk vind ik de meeste zichtbare piercings wel ordinair staan. Maar dat zegt dan weer niks over of die persoon dan echt ordinair is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben inderdaad nog nooit asociaal behandelt door een piercing. Wel door sommige mensen, met of zonder piercing.
Ligt aan het gedrag van de persoon die ze in heeft.

Momenteel is het een soort mode verschijnsel, dus meningen verschillen. Ik vind het niet mooi.

Toegevoegd na 2 minuten:
Asociaal in de zin dat je er zoveel in hebt dat je daardoor geen werk meer kan vinden...ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, piercings zijn niet asociaal. Overigens ook niet sociaal. In de meeste gevallen zijn ze metaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Piercings zijn niet asociaal en mensen met piercings zijn ook niet asociaal. Want dan scheer je iedereen over één kam. Ik heb een piercing, één die je overigens niet meteen ziet, maar ik ben niet asociaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sociaal betekend dat je rekening houdt met andere mensen, asociale mensen doen dit juist niet, dit heeft niks met uiterlijkheden te maken.