In het kabinet! En accepteren het ook nog allemaal.

belasting. We betalen nog trouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Hondendrollen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das ,n goeie +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeetje gelijk een goeie opening +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit klopt helaas wel +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldige weer C!
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah lol +
Illusion Science.daar trapt iedereen namelijk in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms aan een steen die beetje uit de grond is.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles waarbij we denken ergens een voordeeltje uit te slaan...
14 jaar geleden
In de opwarming van de aarde
De Beloftes van de regering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In alles wat de media brengt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je wel erg bijgelovig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij = goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikke niet hoor lely, anders had ik dit antwoord natuurlijk nooit gegeven
We geloven al snel:

wat iemand ons beweert waarbij wij onze eigen zintuigen niet in kunnen vertrouwen..
vb illusie - hypnose - geloof - gezichtsbedrog -

wat iemand ons beweert dat ons verstand te boven gaat..
vb ingewikkelde complottheorieën - pandemieën - informatie ivm opwarming van de aarde (de ernst ervan) - sommige beweringen van de overheid -

wat iemand ons beweert met schijnbaar goeie bewijzen..
vb overtuigende (bewerkte) foto's - roddels - uit-de-context-getrokken-feiten - manipuleren door op gevoel te spelen vb nep-goeie doelen -
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We denken dat wat we zien de werkelijkheid is.

We denken dat we bijvoorbeeld een blad zien, niet het licht dat weerkaatst wordt door het blad (wat in feite het enige is dat we zien).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan al die stomme marketingtrucs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'IN' al die stomme marketingtrucs. Als je iedereen overal telkens op taalfouten wijst moet je het zelf ook wel goed doen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, vergiste me, dacht even te lezen 'Waaraan ergeren we ons'. Was niet geconcentreerd, maar zal er in 't vervolg op letten ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit, maar zo maken dus veel mensen kleine foutjes.......
Ergens in trappen = voor de gek gehouden worden
Ook wel: goedgelovig, lichtgelovig, naïef, vol vertrouwen, kritiekloos, onkritisch, onvoorwaardelijk, slaafs

Zoals je uit bovengenoemde begrippen kunt opmaken hangt het o.a. van bepaalde eigenschappen af of je ergens (met open ogen) intrapt of niet.
Ook kan het afhangen van bepaalde karakter eigenschappen of je ergens snel intrapt. De een is lichtgelovig, de ander naïef, etc.
Ook heeft ergens wel/niet intrappen met ervaring te maken. Mensen die veel hebben meegemaakt (veel gereisd hebben, een paar huwelijken achter de rug hebben) zullen ook minder vlug ergens intrappen, zeker niet als ze op dat specifieke gebied negatieve ervaringen hebben opgedaan.

Blijft natuurlijk dat er mensen zijn die heel ervaren zijn in het iets aan de man te brengen (marktkooplui), of vrienden die je voor de gek houden met een 1 april grap. Maar als je eenmaal in een 1 april grap bent getrapt, gebeurt dat een tweede keer niet zo makkelijk meer (ervaring en de ezel).

Toch wil ik ook graag een direct antwoord op je vraag geven en dat is: een 1 april grap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die je belazerd. Waarvan je het totaal niet verwacht.:(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een 1 April grap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame op radio en tv.
Wij betalen voor de kabeltelevisie en wij laten toe dat er nog eens ongevraagd minuten decadente reclame als een riool onze huiskamer binnenstroomt!
We onderschatten de macht die een kleine groep mensen die de media in handen heeft op ons uitoefent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de media en de charmes van menig mooie vrouw :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In "valse" liefde....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leugens, zeker als ze erg overtuigend worden gebracht en je ze niet als leugens herkent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De (on)trouw van de eigen partner!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waar 'trappen' wij (de meeste mensen)
met open ogen in?"

De meesten mensen
trappen met open ogen
in het 'bedrog', de 'leugens'
en de 'illusies' der Aarde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In onze eigen aannames en vooronderstellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de klimaathype