Een naamlogo. Ik zal zo een plaatje ervan bijplaatsen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je ook zo waarom? Dank
Amadea
10 jaar geleden
Waarom? Omdat het bedrijf dat hun huisstijl bedacht heeft dat zo maakte, vermoed ik.
ronron1212
10 jaar geleden
c1000 zal in 2015 geheel zijn verdwenen.
Amadea
10 jaar geleden
Het design van het logo is afkomstig van NykampNyboer. Zie http://vsbstrategie.nl/bijeenkomsten_archief_huidig.html (flink eind naar beneden scrollen).
Amadea
10 jaar geleden
En nu er ik een poosje over nagedacht heb: het is logisch dat C1000 een naamlogo heeft. Want welk beeld stel jij je voor bij C1000? De Spar kan gemakkelijk een beeldlogo gebruiken, want iedereen herkent dat boompje.